Tek mi? Çift mi? Faz Durumu…

26 Ocak 2012

Erkek işten gelmiş. Toplantılar, çalışanların şahsi sıkıntıları işe yansımış, üründe pazarlık yapmasına rağmen istediği fiyatı alamamış, bütçede birileri saçmalamış… Kadın; kapıdan girdiği andan itibaren gününü anlatmaya başlamış, yok komşu “Naber?” demiş, yok oğlan “biiiiiii…” demiş, üstüne keki yakmış ama neden yandığını anlamamış… Muhteşem diyalog; kadın erkeği dinlemiş ve anlamış. Erkek kadını dinlemiş ve anladığı sadece “dır dır dır dır, vıdı vıdı vıdı, bık bık…”

Size söyledim ama; muhteşem diyalog dedim, di mi?

Erkek yoluna devam eder, kadın ise o noktada takılır kalır. İletişim sekteye uğramış ve içini acıtmış. Sonra örtmüş üstünü, o da devam etmiş yoluna. Örtmenin sonu yok. Ama gün gelir örtüleri çekip de altından çıkan ile karşılaşmak hoş olmuyor. İşte böyle bir anda bir cümle ile karşılaşmak;

“Biliyor musun? Erkekler tek fazlıymış, kadınlar çift fazlı. Çok ilginç değil mi?”

Tamam bir faz durumu eksikti, şimdi tam olduk.

Çok basit bir test; dışarda sevgiliniz, erkek arkadaşınız ve işte o önemli kişi ile yemektesiniz. Güzel bir sohbet. Yemekler harika. Sadece yan masa size biraz yakın. İşte kadınların çift fazı geliyor: Siz, karşınızdaki erkekle sohbet halindeyken yan masada konuşulanları duyabiliyorsunuz. İlginç bir şey kulağınıza çalındığında, erkeğe dönüp anlattığınızda ondan gelecek cevap: “Aaaa… İlginç, ben duymadım…” Bu da erkeğin tek fazı. Hayırlısı olsun.

Şimdi “İşte, biz hem duyarız, hem dinleriz. Kadının gücü adına, heytt..” moduna hemen girmeyelim. Çünkü ucu birazdan çok fena bize dokunacak. Erkekteki bu tek faz olayı bir acizlik değil. Yaratılış özelliği veya genlerde var diyelim. Yani adamın kafası meşgulken, konuşurken, bunun dışında kalan her şey anlamsız sözcükler dizini. Siz karşısında kendinizi de paralasanız, tehditler de savursanız, aşna fişne de yapsanız, onun anladığı sadece “dır dır dır ve vır vır vır…” İşte bu çift faza sahip olmanın kötü bir getirisi. İletişimi kaybetmenin geldiği nokta. Hadi bu da hayırlı olsun…

Her şeyin bir zamanı var diyoruz, işte erkek o tek fazdaki elektriği boşaltığında artık tamamen kadına aittir. İşte o an sizin için yapamayacağı şey yoktur. Duygularınız, kızgınlığınız, kahkahalarınız ve ağlamalarınız için hazırdır. İletişim kurulmuştur. Hayırlı olsun demiş miydim?

Gene mi iletişim kuramadık? Eee.. O zaman erkeği boğuverin gitsin. Bakın sizi nasıl dinleyecek! :)

Erkeğe not: Kadın şefkat, sevgi, merhamet ve anlayış demektir. O tek fazdaki elektrikten ne kadar çabuk kurtulursanız, karşınızda muhteşem bir varlık bulacaksınız. Bu da burda dursun.

Sevgiler ve saygılar

:)

Etiketler: ,
Kategori: Fotoğraf, Hayattan
{ 10 Yorum }
  • 26 Ocak 2012 tarihinde deniz öztaş dedi ki;

    3-5 Faz daha aldım aşkım benim :)

  • 26 Ocak 2012 tarihinde betül köroğlu dedi ki;

    ben saçlara takıldım :) saçlarrrr yerim…

    muckss

  • 26 Ocak 2012 tarihinde Muge Cerman dedi ki;

    Seviyorum ben sizi, fazlarınızın sayısı da umurumda değil. Uzun yıllar yüzlerinizdeki gülümseme solmasın, evinizden de huzur ve bereket eksik olmasın. Bir ara da vakt ayırın da nur yüzlerinizi göreyim :)
    Sevgiyle kucakladım.

  • 26 Ocak 2012 tarihinde Taha dedi ki;

    ya o değil de bu tek fazın derinliğine dair bir tespit var mı? :)

    ama 10 numara yazı olmuş. fotoğraflar da çok şık. eline sağlık :)

  • 27 Ocak 2012 tarihinde fotografbaLosu dedi ki;

    anlaşma sağlanacağını bilmek yılların tecrübesinden geçer bence. fazlı kişilikler :) toplam 3 faz iki kişide yani.dengesizlik burada zaten…

  • 27 Ocak 2012 tarihinde oyosh dedi ki;

    Bak kadının kan beynine çıkmış, saçlar kararmış:))Güzel olmuş Ayşem..Güle güle kullan..Selamlar..

  • 28 Ocak 2012 tarihinde bihter deniz demirtaş dedi ki;

    Yüzümde yazının sonuna kadar hiç bitmeyen bi gülümsemeyle okudum yazınızı.Bukadarmı güzel anlatılır.O tek fazdaki elektriğin boşaldığı an ne güzel bi an..Nadirde olsa görebiliyorum ben bazen eşimde:)resimler çok hoş.Faz durumunuzun süper olması dileğiyle mutluluklar..

    bittermutfakta’dan sevgiler

  • 28 Ocak 2012 tarihinde Arzu dedi ki;

    saçlar muhteşem!! faz olayı değişikmiş :)

  • 21 Şubat 2012 tarihinde Berceste dedi ki;

    Heee bak o tek fazlilik cinsiyete mi ozelmis! Iyi oldu bunu ogrendigim :)

    Ama tanidigim cok fazli vatandaslar da var. Hatta oyle ki, 10m oteden esim ile yururken esi ile yaptigim konusmayi gaaayet iyi duyuyordu valla :)

    Yalniz cok fazlilik durumlari sadece evlilikte degil, is yerinde de kotu sonuclar dogurabiliyor, mudurum bana kizardi mesela, ayni anda bir suru isi nasil yapiyorsun, yazdigin rapora konsantre ol, baska da birsey yapma diye :)

  • 24 Şubat 2012 tarihinde Evde Kuma Var… | Peçeteden Notlar dedi ki;

    […] mu? Tek mi, çift mi faz durumu şeklinde bir oyun oynuyorduk. Hani o yazıya uygun olabilecek bir fotoğraf ancak bu kadar güzel […]

  • Yorum Yaz
    Ad Soyad:
    Yorum:

    Ayşem Öztaş

    O sanatçı, O pastacı, O sihirbaz, O becerikli, O yaratıcı, O sabırlı, O sevgi dolu, O hayatı işiyle bütünleştirebilen nadir insanlardan, O anne, O hayat dolu, O insanla, O sevgili bir eş…

    1972 Ankara doğumlu. Hacettepe Üniversitesi İşletme Bölümü Mezunu. Yaklaşık 10 yıl Ankara’da ve 3 Yıl Istanbul’da geçen ağırlıklı Elektronik sektöründe geçen satış ve pazarlama üzerine iş hayatı… Hep insanla hep müşteri ile hep hayatın içinde.

    Devamını Oku...

      James Oliver